Kontakta oss
Vi använder Monta som betaltjänst för våra laddstationer. Man kan ladda utan vare sig konto eller app, genom att scanna en QR-kod vid laddutaget. Du kommer då till en webbsida där kontokort läggs in för betalning. Monta har även en app som gör det smidigare då du kan spara kortuppgifter med mera. Behöver du hjälp vid en laddstation kontakta Monta i deras chatt genom appen eller webssidan du når via QR-koden. Tyvärr har de ingen telefonsupport. Vi har upphandlat dygnet-runt-support och de ska kunna båda svara på frågor och kunna fjärrstyra laddboxarna vid behov (starta om, lossa kabel, etc).
Vi vill gärna veta dina synpunkter och erfarenheter med laddstationen och Montas service, kontakta gärna oss på mailadressen nedan!
Telefon, kundservice
Tyvärr erbjuder Monta ej telefonsupport. Vi hoppas kunna erbjuda det framöver.
info@kvartersel.se
l